ترموستات

ترموستات فن کوئل

ترموستات

ترموستات فن کوئل

تاچ-لمسی-خازنی,beok,کلید-هوشمند-تاچ,سیستم-کنترل-تصویری,ساختمان-چاپگر-سه بعدی,شرکت beok-چین-در-ایران,ترموستات,ترموستات-هوشمند,تاچ,لمسی

کلمات کلیدی

پاورپوینت خانه های هوشمند

مدیریت ساختمانی

سیستمهای هوشمند مدیریت ساختمان

سیستم مدیریت ساختمان

سیستم مدیریت خانه هوشمند

ساختمان هوشمند pdf

رله هوشمند سازی ساختمان

تعریف خانه هوشمند

اصول اتوماسیون خانه های هوشمند

کنترل نظارت سیستم مدیریت ساختمان های هوشمند

کارکرد و عملکرد سیستم های ساختمان هوشمند در تهران

کارکرد و عملکرد سیستم خانه های هوشمند در دنیا

کارکرد سیستم ساختمانهای هوشمند در ایران

کارکرد سیستم خانه هوشمند

عملکردهای مهم سیستم مدیریت ساختمان

عملکرد صنعت سیستم ساختمان هوشمند

بهینه سازی سیستمهای ساختمان هوشمند

نمایندگی ساختمان های هوشمند

نمایندگی خانه هوشمند

نماینده ساختمان هوشمند

نماینده خانه هوشمند ایران

مجری هوشمند سازی ساختمانی

مجری هوشمند سازی خانه ها

جدیدترین ساختمان هوشمند

بهترین ساختمان هوشمند

گرمایش از کف تابشی

کیت کنترل دما

ویژگی های ترموستات های گرمایش از کف

دستگاه تنظیم دمای محیط

ترموستات پیچی

  • ۰
  • ۰

جدیدترین وسیله هوشمند در حال حاضر و موجود در ایران چیست؟!

وسایل جالب و شگفت انگیز در عرصه هوشمند سازی و ساختمانی....؟

نمونه هایی از وسایل هوشمند موجود در بازار رقابتی ایران .... ؟

مشخصات خانه های هوشمند چیست؟!

جدیدترین تجهیزات هوشمند حال حاضر در سال 2019 2020 میتوان به کلیدهای هوشمند روشنایی و سناریو پذیر و کنترل صوتی هوشمند الکسا اشاره کنیم...

کلیدهای هوشمند روشنایی سناریو پذیر به چه معناست!!خب سناریو پذیر بودن یعنی اینکه بتونیم براش برنامه ریزی کنیم مثلا با این کلید حالا چه لمسی چه کنترل از راه دور فلان کار مثلا چای ساز را خاموش کنه یا روشن کنه حالا با همون کلید اگه بخواهیم یک کار دیگه انجا بده میگیم سناریو پذیر یعنی قابلیت فراوان صرفا مثلا کنترل روشنایی نباشه !! جالب نه؟ :) ولی خصوصیت محبوب کلیدهای سناریو همینه اما شاید برای شما پیش اومده باشه مثلا در سفر ترموستات های منزل یا چراغهای حمام یا از باز بودن شیر گاز دچار تردید شده باشید!!اگه این اتفاق براتون زیاد میفته بهترع از همین حالا به فکر هوشمند سازی باشید نیاز نیست کار خاصی انجام بدید کافیه با واحدهای فروش سیستم های ساختمان هوشمند تماس بگیرید و شما را راهنمایی کنند قرار نیست برای راهنمایی و آموزش به شما پولی بگیرند خیالتون راحت همه جا سر بزن :) انتخاب بهترین گزینه برای شما مثمر ثمر واقع میشه خب بگذریم حالا بعد از این کار شما باید کلیدهای سناریو پذیر بگیری خب چه کلیدهایی خوبن !! گفتم بر اساس نیاز شما انتخاب میشن اگر دوست دارید لوکس ترین کلید را داشته باشید چشم بقیه رو در بیاری تقریبا باید همه خصوصیات زیر را این کلید برق دیجیتالی داشته باشه ... میریم سراغ ویژگی های این کلید!!

1- قابلیت تحت کنترل فرمان صوتی مثلا دستیار صوتی الکسا را داشته باشه!

2- کنترل روشنایی خانه و تقریبا هر سیستم هوشمند برنامه ریزی شده بر روی کلید و...

3- کنترل ترموستات های خانه اعم از فن کویل پکیج گرمایش از کف تهویه مطبوع و...

4- سناریو پذیر یعنی قابلیت تغییر عملکرد نیز در مواقع ضروری داشته باشند.

5- دارای سنسور حضور افراد.

6- قابلیت دیمر روشنایی (کم و زیاد و اتوماتیک کردن نور محیط با برنامه ریزی ساده).

7- کنترل از راه دور بر روی هر وسیله هوشمند مثلا تلفن همراه و تبلت و.... بدون نیاز به شبکه یا wifi.

8- زیبایی و اصالت برند (این نکته رو فراموش نکنید تقریبا کلیدهایی را خریداری کنید که گارانتی مادام العمر دارند یعنی تقریبا بدون خرابی هستند!)

9- منوی کاربر پسند و تحت رله هوشمند با استاندارد روز باشد.

خیلی خلاصه ذکر کردیم ولی همینا کفایت میکنه.

یکی از وسایل و محصولات جالب هوشمند میتوانیم به کلیدهای سناریو پذیر savekey و دستیار صوتی هوشمند alexa اشاره کنیم بد نیست یک سری به این محصولات بزنید. این دو محصول کاملا با هم بدون هیچ مشکل و قطعی کار میکنند.دقیق و عملکرد بالا.

در بازار رقابتی ایران در محصولات هوشمند تنوع بسیار زیادی به چشم میخورد میتوانیم به چند مورد از آنها اشاره کنیم که برتری و اصالت نوع کالا و سیستم هوشمند بر اساس تجربه خودتونه و اینکه از نزدیک با آنها اشنا شوید صرفا دهن پر کن بودن آن کفایت نمیکنه پس خودت تجربش کن با تست های رایگانی که شرکت های هوشمند سازی ارائه میدهند.

1- کلید های ترموستات و روشنایی savekey (سیوکی چین)

2- دستیارهای صوتی هوشمند الکسا آمازون (Alexa Amazoon)

3- کلیدهای لوکس ekinex (کلیدهای ایتالیایی معروف)

4- تاچ پنل و آیفون تصویری multitek (مولتی تک ترکیه)

5- کنترل ترموستات های هوشمند و دیجیتالی فن کویل و گرمایش از کف و تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش سرمایش beok (بیوک ترموستات)

6- کیت خانه هوشمند شیائومی(xiaomi)

7-  محصول orvibo 

8-  تاچ پنل زیمنس (zimens)

9-  پنل bms

10 - تاچ پنل های اینترا (touch panel interra)

11- ترموستات هوشمند سدنا و nest. و....

 

مشخصات خانه هوشمند چیست؟؟!!!

۱. کنترل از راه دور سیستم روشنایی منزل

در خانه های هوشمند می توانید با توجه به حال و هوای خود سیستم نور خانه تان را تعیین کنید، در خانه های جدید نورپردازی تنها برای زیبایی خانه نیست بلکه به عنوان قابلیتی به آن نگاه می شود که می تواند فضای خانه را برای شما راحت و خوشایند کند و خانه را به فضایی تبدیل کند که می تواند تمام احساسات دلخواه تان را در شما به وجود بیاورد.از طرف دیگر با تجهیز خانه خود به سیستم کنترل نور می توانید با استفاده از پنلی که در خانه دارید زمانی که در رختخواب هستید لامپ های روشن را هرکجا که باشند خاموش کنید. یا زمانی که از خانه خارج می شوید یا مهمانان شما می رسند با استفاده از ریموت کنترل لامپ ها را روشن یا خاموش کنید.

۲. ایمنی خانه هوشمند

را بکنیددر خانه های هوشمند سیستم های امنیتی خیلی فراتر از قفل و دزدگیر هستند، مثلا زمان هایی که شما در خانه نیستید سیستم نور خانه را در کنترل خود می گیرند تا چراغ های خانه را به گونه ای خاموش و روشن کنند که همه گمان کنند خانواده در خانه است و در نتیجه خالی بودن خانه به چشم نیاید، از طرف دیگر تمام اشیای قیمتی به گونه ای هوشمند تحت حفاظت این سیستم امنیتی قرار می گیرد.در خانه های هوشمند وضعیت دما و روشنایی به گونه ای تنظیم می شود که فرد بیشتر احساس راحتی کند، البته این کنترل دما با توجه به مصرف حداقل انرژی است یعنی سیستم کنترل با در خدمت گرفتن ترموستات و تنظیم پرده ها کاری می کند که انرژی کمتری مصرف شود، مثلا اینکه در فصل تابستان با کشیدن پرده ها مانع ورود آفتاب گرم به اتاق می شود و در زمستان زمان هایی که آفتاب به روی پنجره می افتد پرده ها را کنار می کشد تا کمی هم اتاق با نور طبیعی آفتاب گرم شده و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی شود. از طرف دیگر با وجود سیستم کنترل هوشمند خانه، پیش از رسیدن به خانه می توانید سیستم خنک کننده را روشن کرده تا دمای هوا به اندازه مطلوب خنک شود.بهترین دما برای خانه شما

۳. تهویه مطبوع 

در خانه های هوشمند وضعیت دما و روشنایی به گونه ای تنظیم می شود که فرد بیشتر احساس راحتی کند، البته این کنترل دما با توجه به مصرف حداقل انرژی است یعنی سیستم کنترل با در خدمت گرفتن ترموستات و تنظیم پرده ها کاری می کند که انرژی کمتری مصرف شود، مثلا اینکه در فصل تابستان با کشیدن پرده ها مانع ورود آفتاب گرم به اتاق می شود و در زمستان زمان هایی که آفتاب به روی پنجره می افتد پرده ها را کنار می کشد تا کمی هم اتاق با نور طبیعی آفتاب گرم شده و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی شود. از طرف دیگر با وجود سیستم کنترل هوشمند خانه، پیش از رسیدن به خانه می توانید سیستم خنک کننده را روشن کرده تا دمای هوا به اندازه مطلوب خنک شود.

 

3. هوشمندانه

وقتی در خانه شما از جدیدترین تکنولوژی سنسورها استفاده شود، تمام کارها به طور اتومات انجام می شود. مثلا بعد از خروج از اتاق لازم نیست شما چراغ را خاموش کنید، زیرا سنسورها متوجه عدم حضور شما خواهند شد و چراغ ها را خاموش می کنند.

 

4. کنترل از راه دور 

هیچ وقت خودتان را محدود نکنید، شما می توانید از همان کاناپه ای که نشسته اید کنترل تمام خانه را در دست بگیرید، مثلا فیلیپس سیستم کنترلی دارد که قابل برنامه ریزی است و با آن می توانید از طریق تلفن و اینترنت تمام وسایل خانه را با استفاده از دوربین هایی که از طریق اینترنت قابل رویت هستند کنترل کنید. مطمئن خواهید بود که کسی وارد خانه شما نمی شود یا حتی می توانید مراقب کودکانتان باشید. در سیستم های پیشرفته تر، سنسورهای تشخیص حرکت در صورت دیدن هرگونه حرکتی، شما را از طریق پیام کوتاه مطلع خواهند کرد.

 

نظرات (۱)

همگام با فناوری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی