ترموستات

ترموستات فن کوئل

ترموستات

ترموستات فن کوئل

تاچ-لمسی-خازنی,beok,کلید-هوشمند-تاچ,سیستم-کنترل-تصویری,ساختمان-چاپگر-سه بعدی,شرکت beok-چین-در-ایران,ترموستات,ترموستات-هوشمند,تاچ,لمسی

کلمات کلیدی

پاورپوینت خانه های هوشمند

مدیریت ساختمانی

سیستمهای هوشمند مدیریت ساختمان

سیستم مدیریت ساختمان

سیستم مدیریت خانه هوشمند

ساختمان هوشمند pdf

رله هوشمند سازی ساختمان

تعریف خانه هوشمند

اصول اتوماسیون خانه های هوشمند

کنترل نظارت سیستم مدیریت ساختمان های هوشمند

کارکرد و عملکرد سیستم های ساختمان هوشمند در تهران

کارکرد و عملکرد سیستم خانه های هوشمند در دنیا

کارکرد سیستم ساختمانهای هوشمند در ایران

کارکرد سیستم خانه هوشمند

عملکردهای مهم سیستم مدیریت ساختمان

عملکرد صنعت سیستم ساختمان هوشمند

بهینه سازی سیستمهای ساختمان هوشمند

نمایندگی ساختمان های هوشمند

نمایندگی خانه هوشمند

نماینده ساختمان هوشمند

نماینده خانه هوشمند ایران

مجری هوشمند سازی ساختمانی

مجری هوشمند سازی خانه ها

جدیدترین ساختمان هوشمند

بهترین ساختمان هوشمند

گرمایش از کف تابشی

کیت کنترل دما

ویژگی های ترموستات های گرمایش از کف

دستگاه تنظیم دمای محیط

ترموستات پیچی

  • ۰
  • ۰

پرده الکتریکی به چه معناست؟

پرده برقی نوع یا جنس خاصی از پرده نیست اگر از باز و بسته کردن پرده های منزل خسته شده اید به راحتی میتوانید پرده ها را با نصب یک موتور معمولی به صورت برقی و تنها از طریق قدرت برق جمع کنید. چنانچه خانه شما به وسایل دیجیتال قابل نصب باشد،سیستم کنترل می تواند با کنترل پرده های برقی، ویژگیهای متفاوتی را از لحاظ برنامه ریزی و استفاده بهتر و به جا از پرده ها، برای شما به ارمغان بیاورد و میتواند پرده های ساختمان شما را تحت سناریوها و کلید های سناریو پذیر همچون کلید سناریو savekey و برنامه های متنوعی کنترل نماید. به عنوان مثال با یک برنامه ریزی آسان با طلوع آفتاب و نور خورشید باز شوند و با غروب آفتاب، به علت ایجاد محدودیت در دیده شدن فضای داخل خانه بسته شوند، همچنین می توانید به سیستم موتور پرده ها و توسط کلیدهای سناریو برنامه یا ساعت باز و بسته شدن پرده ها را به آنها بدهید یا از آنها خواست که مواقعی که مهمان در منزلمان حضور دارد به حالت onWork یا روشن شوند، و یا هنگامی که از منزل بیرون میروید با تشخیص عملکرد سنسورها و کلیدهای کنترل پرده برقی هوشمند پرده ها به طور خود به خود بسته شوند. و علاوه بر این امکانات، میتوان پرده ها رو با زدن یک کلید از روی مانیتور یا تاچ پنل های دیجیتالی همچون Multitek کنترل کنید.(لمس کلیدهای تاچ هوشمند-کنترل روی ساعت مچی اسمارت-کلید برقی لمسی – ریموت کنترل مرکزی خانه هوشمند...)

اما اکنون شما می توانید با استفاده از موتور های پرده برقی و ریل های پرده برقی تمام این مشکلات را رفع و براحتی هر زمان و مکانی که خواستید می توانید پرده های خود را فقط با لمس یک دکمه باز کنید از نور لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع تجهیزات پرده برقی :

پرده های کرکره ای بالارو  _ پرده های سایبان _ پرده های از کنارجمع شو

در صورتیکه  موتور های برقی متناسب با وزن و مدل پرده خانه خود  را نصب و استفاده نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از ریل پرده برقی الزامی است. شما در پرده های هوشمند به جای داشتن ریل پرده معمولی باید از ریل برقی پرده استفاده کنید. در داخل این ریل ها تسمه هایی قرار دارد که با اتصال به موتور پرده برقی پرده به حرکت در می آید.

  • پرده رولی : در پرده های رولی به موتوری احتیاج داریم که پرده ها را بالا و پایین ببرد و یا بر روی لوله ی اصلی پرده جمع نماید.
  • پرده کنار باز شو : سیستم پرده های از کنار بازشو، موتور پرده برقی در کنار ریل نصب شده و با فرمان به آن می توان پرده ها را باز یا بسته نمود. در صورتیکه پرده ی از کنار جمع شوی خانه شما از دو بخش تشکیل شده باید از دو موتور برقی برای باز و بسته کردن آن جهت بهره گیری از نور و منظره ی بیرون استفاده نمایید.
  • پرده بالا باز شو : تحت یک ریل به صورت عمودی پرده ها بالا و پایین میشوند معمولا این نوع پرده ها باید تحت یک رله هوشمند رله سازی شود ولرن شده به دستگاه توسط ریموت کنترل اقدام گردد.
  • پرده چرخشی : نوعی خاص از پرده های الکتریکی که که بصورت حباب باز و بسته میشوند موتور آن بصورت هسته مرکزی انجام میشود.

قیمت موتور پرده الکتریکی : انواع متفاوت پرده های برقی به موتورهای با قدرت مختلف نیاز دارند. هرچقدر وزن پرده ی مورد انتخاب شما بیشتر باشد به همان اندازه به موتور با قدرت بیشتری نیاز خواهید داشت. انواع موتور پرده برقی به نسبت اینکه چند وات باشند و همینطور با توجه به اینکه از چه برندی باشند قیمت متقاوتی دارند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی